Jump to Navigation
2 (138)
Ժաննա Հակոբյան
Создание ситуаций и их использование в обучении иностранному языку.
Մարթա Ասատրյան
Ճամփորդությամբ, առանց շահերի ոտնահարման ուսուցում
Աշոտ Բլեյան
Կրթությունը հիմա մեծ մարտահրավեր է, այո…
Շալվա Ամոնաշվիլի
Սիմֆոնիա. խնայեք իմ խոսքը
Աշոտ Բլեյան
Յոթ հրաշալիք՝ միավորող աշխատանք, որ դպրոցը համայնք ստեղծող բաց կենտրոն կդարձնեն…
Յուրա Գանջալյան
Դասավանդողի իմ հետազոտական աշխատանքը
Լիլիթ Սահակյան
«Ես կարողանում եմ» ուսումնական նախագիծը կրտսեր դպրոցում
Մարգարիտ Սարգսյան
Սոցիալական ցանցեր․ մարդը՝ ափի մեջ
Թամար Ղահրամանյան
Ուսումնական ճամբարը՝ կրթության լրացուցիչ հարթակ
Սոնա Կարապետյան
Ընտանիք-պարտեզ համագործակցություն
Ջոն Հոլթ
Մանկական անհաջողությունների պատճառները
Աննա Հայրոյան
«Հեքիաթասաց հայրիկ» նախագիծ
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ