Jump to Navigation
9 (133)
Հասմիկ Բաբայան
Մաթեմատիկա առանց բանաձևի
Շալվա Ամոնաշվիլի
Ֆանտազիա. նկարն ավարտելու մասին
Սինգապուրում երեխաներն այլևս քննության արդյունքներով չեն գնահատվի
Աննա Մարության
Պատժի դերը երեխայի կրթության մեջ
Նարինե Բարսեղյան
Պատիժ
Աիդա Պետրոսյան
Ուսումնական ծրագրեր, հոդվածներ, թարգմանություններ
Մարիետ Սիմոնյան
Վ.Սարոյանի «Գնացքները» մեզ հասցրին Հացավան
Հասմիկ Ղազարյան
Համագործակցային ուսուցման հնարավորությունները
Տաթև Սահակյան
Լողափնյա խաղադարան
Ռոբ Իսթվեյ, Մայք Էսքյու
Կարևոր հարցեր
Նաիրա Նիկողոսյան
Հեղինակային կրթական ծրագրի դպրոց-պարտեզ հաստատության միջավայրը
Հասմիկ Մաթևոսյան
Հոգևոր երգերի ներառումը երաժշտական հանրակրթության մեջ
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ