Jump to Navigation
Աշոտ Տիգրանյան
Մանկավարժական բլոգը
2006-2012 թթ հոդվածներ, թագմանություններ
Աշոտ Տիգրանյան
Նախագծային ուսուցման խութերը
Աշոտ Տիգրանյան
Գնահատում հանուն արդարությա՞ն, թե՞ արդար գնահատում
Աշոտ Տիգրանյան
Գիտնականներն ընդդեմ ամբողջատիրության
Աշոտ Տիգրանյան
代替歴史教育
Աշոտ Տիգրանյան
Այլընտրանքային պատմության ուսուցումը
Աշոտ Տիգրանյան
Ինչի՞ մասին է լռում սովորողի գնահատականը
Աշոտ Տիգրանյան
Learners Choose Courses
Աշոտ Տիգրանյան
Սովորողը ծրագիր է ընտրում
Աշոտ Տիգրանյան
«Մեր թաղը» նախագիծ
Աշոտ Տիգրանյան
Mandatory Public Education: Two Points of View
Աշոտ Տիգրանյան
Պարտադիր հանրակրթություն. երկու տեսանկյուն
Աշոտ Տիգրանյան
When Knowledge and Ability Cooperate
Աշոտ Տիգրանյան
Երբ իմացությունն ու կարողությունը համագործակցում են
Աշոտ Տիգրանյան
Նախագծային ուսուցում. տեսություն և փորձ
Գիմնազիայի տնօրենի ճառեր
Աշոտ Տիգրանյան
Когда приходит январь
Աշոտ Տիգրանյան
Երբ գալիս է… հունվարը
Աշոտ Տիգրանյան
Մխիթար Սեբաստացու դասերը
Աշոտ Տիգրանյան
Էմպաթիան և նախնադարյան դպրոցը
Աշոտ Տիգրանյան
Ձնծաղիկը հզոր ծաղիկ է
Տատյանա Տրոշկինա
Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաները
Աշոտ Տիգրանյան
Պատմության դասի բովանդակային և կառուցվածքային փոփոխությունների հարացույցը միջին դպրոցում
Աշոտ Տիգրանյան
Մեթոդական առաջարկություններ
Մարկոս Ավրելիոս
Ինքս ինձ հետ մենակ
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ